länge sen nu..

yo!
nu är det såhär att jag och arvid och lite mer folk har skapat ett eget parti. Det är temavecka på skolan och vi skulle skapa ett parti som sagt, och vi har gjort lite affischer som jag tänkte visa.
Imorgon har vi partidebatt och val och grejer. Ska bli kul. Kommer nog att ta kort på det så ni får se.
Arvid gjorde en så grymt snygg affisch idag, tog runt...7 timmar?
wow...

....den tredje gjorde jag, den hör inte till partigrejen men...

Partiet är mest inriktat på djurrätt men vi fokuserar även på samhälle,sjukvård,skola osv. Det har vart ett väldigt roligt projekt, rätt svårt. Vi har skrivit ett helt Partiprogram och artiklar och sådant.

Var på samtal idag med, har rätt bra betyg, men jag känner att jag mååste jobba upp mig på ännu mer ämnen. Har dock inte godkänt i matte än, men jag är inte så orolig över det. Jag behöver bara få mer hjälp med det, sen kommer jag nog bli gokänd i det. Jag är inte dålig i matte MEN har lite svårt för det, och jag känner inte alls att lärarna lär en tillräckligt, det är dåligt. Jag är en sådan person som behöver mycket hjälp och måste få det förklarat måånga gånger innan det sätter sig i huvet men när det väl gör det så kan jag.
Jag hade endast 2 fel i diagnosen te,x...känns nästan som om det inte spelade någon roll att jag förstod det för hon gav mig ändå IG? Jag tycker iaf att hon kan se att jag utvecklas i ämnet och känner att det blivit lite lättare iaf. Men jag är medveten om att jag måste försöka lära mig mer och det ska jag försöka iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0