...det gick ganska fort.

lollollol
lollollol

1.Smiling Woman-. 250:-(nersatt)
Målat med vattenfärg på ett kartongpapper/hårt papper, ritade av en bild från google faktiskt.
Ram tillkommer.
28x32 cm
Vattenfärg.

2. Astomatous. 700:-
Kvinnan utan mun. Nr 2,3 och 4 målades med massa insperation av Caravaggiomålningarna, målade av vissa av dom målningarna men gjorde det på mitt eget sätt, den här kvinnan saknar till exempel mun.
Målarduk och Akryl
41x33 cm
djup:2 cm.

3.ED girl. 600:-
Målade av Egguéne Delacroix - Föräldralös flicka på kyrkogården. Hon fick en ganska annorlunda look dock, hennes ansikte är långt och rätt platt, hon fick nästan en läskig look.
Målarduk och akrylfärg
33x24 cm
djup:2 cm.

4.Untitled. 600:-

Målade av Caravaggiomålningen. Den här hur som helst ser väldigt annorlunda ut gemfört med orginalet.
Målarduk och akrylfärg
33x24 cm
djup:2 cm.

5.All Falls Down. 250:-(nersatt)

Målad på en slags tapetpapper, känns nästan lite tygaktigt.
Vatten&Akrylfärg.
27,5x47,5 cm

6.The Eye. 250:-(nersatt)
Målad med vattenfärg
28,5x24

7.Tucrepap. 300:-(nersatt)

Målat på ett tjockt papper.
Målad med vattenfärg och akryl
42x30 cm

Jag har ett par till målningar som jag kommer lägga upp framöver. Men det var nog allt för mig just nu. Tavlorna skulle kunna gå att prutas lite på. Hör av er om ni är intresserad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0