Hej Folket!

Som Yoe skrev så satt jag, hon och Jessica kvar nåra timmar på skolan för att måla,
och jag gjrde klart en tavla jag började måla nån gång förra året, och så hittade jag
och Yoe en tavla vi gjorde nån gång då också...

Och så har jag kanske en köpare på tavlan jag la upp en bild på förut :)

Don't Stereotype Me!

175:-

Den här tavlan var inte den jag gjode klart idag, ni kan se den i bannern till bloggen




10x10cm, 4cm djup, målad med akryl, spelkorten är på limmade och hela tavlan har ett limlager på dig... x)
Två av kanterna har motiv, de andra kanterna två är grå.


jag har några fler tavlor klara, så jag lägger nog upp några fler snart

Arvid


Kommentarer
Postat av: yoe

den är NICE! :D

2008-09-12 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0