nämen, har jag målat igen???


tja alla :D
har målat idag med, med jessica och tilda i bildsalen, vi kom inte hem förns 18:45 typ. Vi har jämt så fett kul där.
Jessica gjorde tre vackra tavlor, älskar hennes sätt att måla, det är väldigt abstrakt :] och jag älskar hur arvid ritar också, sjukt fint, den hon gjorde idag "ryggraden" hahahahahhaha, :) vår lilla humor, ah iallafall, den är så sjukt nice att det inte är klokt och hon är inte ens klar än. Hon har massor av tavlor som är klar, men hon har ingen kamera så jag ska typ komma förbi och ta kort hos hon nån dag, haha...det låter roligt, jag menar, jag är med hon varje dag, vi är ju magneter! ^^)
jag vet inga priser just nu, lär prissätta tavlorna om ett tag.
Jag är helt inne i min lilla målarperiod just nu, nu är jag så glad så =)
Aja, har det bra gosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0